torsdag 6 december 2012

Stjärna och nyårsfunderingar..

 
Ja det blev en stjärna i år oxå, ser ni den där i bakgrunden?
 
Tiden bara springer iväg och det blev visst ett litet upphåll som absolut inte var planerat.
 
Nu är alla julklappar inhandlade och klara, känns så skönt. Men så kom nästa moment... alla fester. Nyårsdress ska inhandlas och allt därtill.
 
Men som kom jag att tänka på att alla nyårsklänningar jag köpt används bara en gång... vilket är ganska dumt känner jag så detta året ska jag strunta i att köpa någon. Utan jag ska använda någon jag redan har hur tråkigt jag än tycker att det må vara, så det får bli uppdatering av smycken till istället och förnya på det sättet.
 
Nu hoppas jag bara på att jag verkligen håller det så oxå, fast jag säger att jag ska göra det så kan det hända att det inte blir så...men jag funkar så med kläder. Det är ju så roligt med nytt och nyår är ju en sådan högtid där man verkligen får klä upp sig.
 
Hur gör ni? Köper ni nytt trots att ni kanske redan har något som funkar? Eller använder ni faktiskt det ni har?
 
 
Nu, dags att starta denna torsdag!
 
Hoppas att NI får en underbar dag mina vänner så hörs vi senare!
 
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar