söndag 16 december 2012

Granen står så grön och gran(n)...

 
 
God morgon 3 advent.
 
Sovit länge idag vilket jag behövt, tänt alla ljus som går att tända och njuter av en tyst morgon. Bättre blir det inte.
 
Årets gran är även den inhandlad och pyntad.
 
Detta året kör jag på en annorlunda gran. Annorlunda för att vara jag.
Jag har alltid velat ha en klassik gran. Och för mig har alltid klassikt varit röda kulor och glitter.
Men jag kände detta året att jag faktiskt ville pröva något annat.
 
 
Det blev en rödgran, vi har alltid kört på silver/kungsgran innan så skulle jag testa något annat kunde jag lika gärna testa en annan gran oxå.
 
 
Det blev glaskulor, vita hjärtan och lite sådant smått som knappt syns om man inte tittar noga.
 
 
 
Det blev även tre stycken sådana här härliga kulor från Udda Tina i Lund.
 
Känns lite konstigt att inte ha den klassika granen. Och jag har ju inte så mycket pynt med tanke på att jag kört samma gran nu iallafall i 7 år.
 
Så ja förändring, efter 7 år, inte så illa!!
 
Nu ska jag bara njuta av att det är söndag och njuta av att göra ingenting!
 
Hoppas att Ni får en underbar 3 advent mina vänner så hörs vi senare!
 
*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar