måndag 3 december 2012

Ny vecka

 
GOd morgon nya vecka.
 
Jag förstår inte riktigt vart tiden tar vägen.
Allting bara springer iväg och det slog mig att mindre om 30 dagar är vi inne på det nya året.
 
Fast egentligen behöver jag inte julstressa nu. Alla julklappar är inhandlade och pyntat var jag ju klar med sedan en vecka tillbaka.
 
 
Det blev en himla massa grankvistar över när jag tog in den lilla bordsgranen för jag fick ju beskära den lite, och allt det har jag placerat ut i krukor och små vaser.
Och direkt fick man julstämmning.
Dock tåler inte näsan det, men det är sådant man får ha lite förbiseende med ibland.
 
Och snön ligger kvar, det är så härligt för nu när man kommer upp tidigt på morgonen så är det lite ljusare ute och det känns juligt och vintrigt ute.
Ja jag älskar vinterna när det är såhär.
 
Så nu tycker jag att vi startar en toppenvecka mina kära vänner så hörs vi senare!
 
*
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar