lördag 8 december 2012

I vårt kök...



...har det flyttat in en matta.
Och jag är mer än nöjd.
 
Svärföräldrarna flyttade ju förra helgen, och vi fick ta över en matta. Först visste jag inte riktigt vart vi skulle ha den men vi prövade att lägga den här i köket då jag länge tänkt att vi skulle ha något där,  men oftast blir det ju avlånga mattor i ett kök men vi har ju ett fyrkantigt sådant så det var ju lite problematiskt.
 
 
 
Vi har ju ett ganska kallt kök, med putsade väggar, bänkskiva i betong så det behövdes lite värme. Och det fick vi!
 
 
Ja. Jag älskar´t.
 
Idag. Lördag och vi har väl egentligen inga planer alls, förutom att jag ska hämta upp en för tidig julklapp till mig själv. Så nu väntar jag bara på att maken ska vakna så vi kan åka.
 
Jag hoppas att NI får en underbar lördag mina vänner så hörs vi senare!
 
*


3 kommentarer:

  1. Den blev perfekt där!
    Är själv ute efter en liknande matta! Tycker så mycket om dem!
    Ha en fin lördag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Där gjorde den ju sig perfekt! Gillar ert kök med dem underbara betongskivorna, har ni gjutit dem själva?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Charlotta!
      Förlåt för ett väldigt sent svar men visst har vi gjutit skivirna själv.. eller ja vi och vi.. jag var inte direkt inblandad tihi men mannen och svärfar.

      HOppas du får en underbar fredag

      Kraam Emma

      Radera