torsdag 1 mars 2012

1 år och 8 år



Tänka sig, idag är det 1 år sedan vi satte nycklarna i dörren till vårt första hus. Och oj vad mycket som har hänt sedan dess. Och nu sitter vi i resultatet som är ett nästan helt färdigt hus. Bara badrum och tvättstuga kvar att fixa här innanför dörrarna, ja och lite smått o gott då oxå såklart.
En härlig känsla är det. Att vi tillsammans har gjort detta, och givetvis med hjälp av familj.

8 år sedan.
Jag och min man blev ihopa. Känns som om det är ännu längre sedan.

Du är min trygghet
Du är min stöttepelare
Du är min framtid
Du är den jag skrattar med
Vi rider på vågorna tillsammans
genom svåra tider, och kommer ut starkare
tillsammans , du o jag.

Du är den mitt hjärta tillhör
Du är den jag längtar efter
Du är den jag älskar över allt annat

När jag tittat ner på mitt vänstra ringfinger
ser jag två underbara ringar
Dem är runda
två slutna cirklar
som symboliserar vår kärlek
för i cirklar går allt runt runt
och åter runt, finns ingen ände.
Precis som min kärlek till dig.
Den har ingen ände.

Älskar dig så mycket min kära dumstrut.

Stjärnstopp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar