onsdag 21 mars 2012

Detaljbilder kök


Köket tar upp mycket av mina tankar nu. Och jag kommer inte iväg förrän slutet av veckan för att kunna handla hyllorna som ska upp vilket faktiskt ger mig tid till eftertanke.
Men lite småsaker har börjat att inhandlas och vissa saker får nytt användingsområde.

Kryddor är på plats, dock inte i dem krukorna jag tänkt.




Gamla ljuslyktor får nu agera salt och pepparkar.

För blotta ögat är det inga stora förändringar som sker men för oss som har haft ett väldigt sterilt kök med absolut inga saker framme är det en stor förändring.
Kök för mig har aldrig haft en större betydelse då jag faktiskt inte alls tycker om att laga mat. Kanske är det just avsaknaden av ett härligt kök som gjort att det är så vet jag inte.

Men vi får se ifall jag kan uppnå känslan av organiserat stök, för det är just den känslan jag är ute efter.
Många kanske tänker att ja men det kan väl inte vara så svårt, kök är ett kök och där ska man laga mat. Men för mig är detta ett nytt område att ge mig på och väldigt svårt att få rätt.
Men jag låter det ta tid.

Hoppas att ni får en bra dag min vänner, redan onsdag?? Hur hände det lixom?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar