onsdag 29 februari 2012

Rörigt

Det är väldigt rörigt i mitt huvud för tillfället. Har massor av saker jag skulle vilja göra om här hemma, eller kanske inte göra om utan ändra och addera lite.
Samtidigt vet jag inte vart jag ska börja och tankarna är definitivt inte överens.
Och jag är ju en människa som inte har tålamod. Vill jag ha något eller får jag en ide så ska det vara klart igår gärna.  och hjärnan kan inte släppa det förräns det är klart. Det är ju inte alltid en nackdel men i detta sammanhanget är det ju faktiskt det. För det är ju egentligen resans gång som är det roliga, inspirerande. Tankarna leker, man drömmer sig bort. Och letandet ska vi inte tala om. Hur roligt är det inte att sakleta (kan man skriva så?). Det är ju halva grejen och att finna inspiration på vägen.

Så nu har jag gjort en deal med mig själv. Att dessa saker jag vill göra här hemma får ta 2 månader, om det går över tiden gör absolut inget men inte under!
Jag ska inte ha bråttom och inte stressa fram det utan njuta och ha kul. (ojojoj får lite olustig känsla i magen av att bara tänka tanken men det ska gå!).


Men att ändra om bland sakerna man redan har kan nog hjälpa mig på traven..


Så nu på morgonen var det skänken som fick sig en liten ommöblering.
Ja, detta ska funka. Det ska funka.
uurrgghh......

Jag hoppas att ni får en bra onsdag mina vänner så hörs vi senare!

1 kommentar: