måndag 26 mars 2012

Ny vecka



Ja då var det redan ny vecka. Men jag känner att jag har ny energi efter gårdagen.

Dagen började med att jag tvingade upp mannen samt hans bror med sambo för vi skulle minsann till Ikea. Tidigt skulle vi vara där oxå så man inte trängdes med alla. Sagt och gjort. Nästan inga människor och  nästan allt som skulle inhandlas blev inhandlat.

Sen kunde man njuta av den fina dagen, trädgårdsmöblerna åkte fram. Mina föräldrar kom med pallkragar och vi fikade i solen. Så himla härligt och vi njöt i fulla drag.

Var även en runda i trädgårdsbutiken så nu är det bara att vänta och se ifall vi lyckas med det vi sått, har en liten känsla redan att det inte kommer gå så bra då det fortfarande är frost på nätterna. Men men, fint är det iallafall och det enda man vill är att vara ute i trädgården och fixa o dona.
Jag tycker helt klart att vi har den bästa årstiden nu.

Men nu kickar vi igång denna vecka tycker jag och jag ska börja den med en lång härlig promenad i solen med doggen.

Ha en bra start på veckan mina vänner så hörs vi!


4 kommentarer:

  1. Ny här, trevlig blogg! Håller med om attt det är härligt nu, våren med allt som ligger framför oss :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du hittat hit:)

      Radera
  2. Våren är underbar! Så härligt det ser ut!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Superfint! Jag längtar såå efter sol och värme nu. Kul att hitta hit! kram

    SvaraRadera