tisdag 20 mars 2012

Mums




Det här med turkisk youghurt har ju figurerat lite varstans den senaste tiden och jag har bara känt att jag måste pröva. Det ser ju fasligt gott ut.
Istället för att ta bär så tänkte jag testa med valnötter och sirap.
Oj.Oj.Oj.
Så gott som det var trodde jag faktiskt inte. Kan säga att jag hittat en ny favorit. Om min variant var så speciellt nyttig tror jag inte med tanke på att jag hade ganska mycket sirap, men jag tror att jag struntar i det faktiskt.

Så ikväll njuter jag av detta samt plöjer igenom nya numret av Sköna Hem. Härligt när man varit borta och möts av nytt magasin i posten.

Kvällen är räddad.

Trevlig kväll på er alla där ute så hörs vi imorgon!


4 kommentarer:

  1. Jamen, det ser ju helt fantastiskt ut!
    Önskar dig en trevlig kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är fantastiskt gott:)

      Radera
  2. Ser gott ut! Jag äter mycket turkisk yoghurt, helst till äggröra!

    SvaraRadera
  3. Jag hade behövt 4 dl turkisk yoghurt till mina amerikanska vaniljpannkakor i morse. Hade ingen så det fick bli vanliga platta svenska. Nu styr vi med matsäck packad mot en heldag i Helsingborgs tropikarie. Ska kanske skaffa mig en burk och testa din variant till kvällen. Bra tips! Trevlig onsdag! Kram Katarina

    SvaraRadera