lördag 3 mars 2012

Ajlajk


Vilken härlig lördagsmorgon man vaknar till hörrni!
Strålande solsken och luften klar och kall, man blir ju lycklig av bara det.

Denna helgen är fullspickad så gott det går och jag vet inte riktigt hur vi ska hinna med allt men det får gå. Man får ju trots allt lite extra energi av solen.
Satt faktiskt precis ute och drack mitt morgonkaffe och vilken härlig känsla det är att stoppa näsan i vädret och känna solstrålarna mot huden.
(saknat solen någon kanske haha??)

Fyndade en vit tunika klänning häromdagen samt ett ajlajk halsband och allt var på 70%, och jag är lite töntig när det gäller vita kläder och vinter och tycker inte alls att det går ihop men hey nu är det ju faktiskt mars månad och det räknas väl som vår?
Tror jag ska inviga klänningen och halsbandet med någon härlig kofta till? För jag är otroligt nöjd med mitt fynd:)

Nä mina vänner, kanske dags att ta tag i denna dagen!

Hoppas att ni får en underbar lördag så hörs vi senare:)


2 kommentarer: