söndag 11 mars 2012

En tom plats....



.....som snart ska få bli en lugn plats full med grönska.


Vilken underbar dag haft idag. Man blir lycklig rakt igenom.
Äntligen har vi beskurit våra äppleträd, hunnit vara en vända på tippen och fikat utomhus i solen? Kan man ha det bättre? Nä tror faktiskt inte det.

Platsen ovanför har vi även fixat till idag med att fixa ramen runt omkring och fyllt på med ny singel. Muren gjorde vi höstas.
På denna plats har vi en underbar morgonsol och nu är den klar för att ställa dit pallkragar som ska fyllas med grönska. Ska även försöka mig på att fixa en liten mathörna. Med kryddor och allt därtill. Stor utmaning har jag förstått men man måste ju försöka, eller hur!


Hade även tänkt mig en sittplats här så man kan njuta av sitt morgonkaffe i solen.
Nu när allt är städat o iordning vill jag bara komma igång. Idag har våren riktigt satt spratt i trädgårdskroppen , någon mer som känner så måntro?

Men nu hopp in i duschen, tror faktiskt att jag kommer ha en härlig träningsvärk imorgon. Bra träningspass det där med att jobba i trädgården.
Och så ska jag ju försöka övertala mannen att vi ska beställa pizza, tycker jag är värd det idag.... haha bara det att jag orkar inte laga mat idag.

Hoppas att ni haft en underbar vårig söndag idag mina vänner.


2 kommentarer:

  1. Visst är det fantastiskt med våren? Jag älskar't :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart! Man får så mkt energi:)

      Radera