tisdag 20 mars 2012

Borta bra, men hemma bäst



För visst är det så, det är skönt att åka iväg några dagar och ladda batterierna och kanske framför allt miljöombyte.
Men ack så skönt det är att komma hem. Till sina egna saker, sin egen säng. Och doggen ska vi inte prata om. Saknaden efter honom var stor. Tänk vad ett litet djurliv kan göra med en.

Så nu har jag hittat lite inspiration igen till att fixa här hemma. Inga stora saker, bara flytta på lite saker, Lägga till några saker. Tänkte att jag skulle försöka få upp några hyllplan i köket.
Få in lite värme så att det känns lite mer hemtrevligt.

Nu har jag en massa att ta igen ute cyberspace, tänk vad beroende man kan bli av vissa saker. Alla rutiner som man har skaffat sig, som bloggrundan man tar vid frukosten. Den har jag saknat jättemycket.

Men först, jobb!

Hoppas att ni får en bra dag mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar