söndag 4 september 2011

Trötta idag

Här hemma är vi trötta nu på kvällen, mannen har hållt på att bygga en mur, doggen är ledsen för att han inte får springa fritt i trädgården som han alltid annars gör.  Och ja, min huvudvärk har hållt i sig hela dagen.
Men..jag har äntligen fått hem min skänk. Nu väntar den bara på att kvistlackas och sedan målas, och lite nya knoppar såklart. Skönt att ha något projekt som jag kan göra själv utan mannens hjälp. När man renoverar hus, ja då finns det inte mycket jag kan göra själv utan att behöva någon annans hjälp.

En trött dogge myser i sin fåtölj.

Nu mina vänner är det dags att fortsätta titta på idol.
Vad tycker ni om den nya juryn??

Jag kan säga att jag är väl inte överförtjust, tycker inte om när man är så elak mot människor, det är människor med drömmar, känslor, visst kanske alla inte har en framtid inom artistyrket, men man behöver faktiskt inte vara så förbaskat elak.... och ändå sitter jag där.. fastklistrad framför tvn... ja dubbelmoral, antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar