söndag 4 september 2011

Lediga Söndag

Varför är det så att när man är ledig så vaknar man med värsta huvudvärken?
Eller jag gör det iallafall.. måste vara något med att kroppen återställer sig eller något..

Skulle sova länge idag hade jag tänkt mig men icke, halv åtta var jag klarvaken. Försökte blunda hårt men det hjälpte inte, inte heller hjälper det när man har en hund som sitter precis nedanför och bara stirrar på en. Och öppnar man ena ögat så viftar svansen som propellern på en helikopter.

Men lika bra det för idag ska jag äntligen hämta hem en skänk, har säkert ringt på fem stycken denna vecka som redan hunnit bli sålda, men inte denna. Enda kruxet är att det är i Malmö, och jag hittar inte i Malmö. Det är en sak som är säker, och mannen håller på att bygga upp en mur med grannen så han kan inte följa med. Jag får försöka locka med svägerskan istället. Vet förvisso inte om hon hittar heller men jag är ju inte ensam om jag skulle köra vilse och helt irra omkring. Vilket med säkerthet kommer att hända. Får förbereda mig mentalt. hahaha.

Hoppas ni får en superhärlig söndag. Det är ju strålande solsken ute.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar