fredag 16 september 2011

Finally Friday

Ja, då var det fredag igen, fast min fredag inte är förrän imorgon så är det väl en härlig känsla just denna dag. Förstår inte riktigt var tiden tar vägen bara. Det går i en rasande fart nu. Även denna morgon likaså... tänk vad snabbt timmarna går när man fastnar i en massa härliga bloggar. Tappar man inspirationen så är det bara att ge sig ut i cybervärlden så har du huvudet fullmatat sedan.  Skulle behöva 3dubbla kvadraterna här hemma om man skulle få plats med allt man vill ha.

Hahaha samtidigt nu som jag skriver har jag även nyheterna på, Reinfeldt pratar och helt plötsligt visas Kungen i bild och hur uttråkad han verkar vara och tittar upp i taket och börjar med någon ansiktsgymnastik... Ja vad ska man säga, ibland gör man vad man måste för att hålla sig vaken på föreläsningar.






Givetvis blev det ju blommor nu på fredagen.
Underbara liljor, tåler dem egentligen inte, men ibland får man stå ut...

Oh jag märker att jag nog inte har något vettigt att säga idag, bara babblar på om ingenting.. men det är väl typiskt mig, babbla måste jag göra, även om det som kommer ut inte är vettigt för fem öre.

Nu mina vänner blir det en härlig promenad i det vackra vädret. Hoppas ni får en wonderful fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar