tisdag 13 september 2011

Herre på täppan

Oj vad det har blåst idag, riktig storm här i skåne. Fast när man väl är inne och kan kura ihop sig i fåtöljen med en filt och lite ljus är det faktiskt riktigt mysigt.

Idag var det tillbaka till jobbet igen efter några dagars ledighet, fast jag hade kunnat vara hemma några dagar till om jag ska vara riktigt ärlig. Ligga i soffan och bara göra inget alls. Kanske piffa lite här hemma, snickra ihop några hyllor som fortfarande inte kommit upp ännu, eller ens blivit målade. Åkt på någon shoppingrunda och inhandlat allt jag för tillfäller vill ha,  men jag antar att det är det som är charmen lite. Med alla saker man vill ha, längtan tills man faktiskt har dem. Det här planerandet i huvudet. Frågan är om inte det nästan är det bästa, att få drömma lite.

Den här lilla gossen vet minsann hur man poserar...

Nu mina vänner är det faktiskt sovtime för min del.

Hoppas ni haft en bra dag och att ni inte blåst iväg-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar