lördag 24 september 2011

Krassliga jag

En hel vecka har man legat pall nu, eller ja sedan i tisdags. Verkligen inget skoj.
Så te med massa honung, huvudvärkstablett, och en massa nässpray. Samt en dogge som  de första dagarna tog hand om en och gav en blöta pussar. Till slut tröttnade han och fattade ju inte alls varför matte bara ligger där i soffan och inte kastar boll med honom.
Nu är jag oxå trött på det. Att inte orkar göra ett smack. Men tydligen är inte min hosta trött på det, för kvar finns den som ett elakt lite monster.

Men lite ljus i vardagen har jag haft denna vecka.
Ett litet paket kom på posten. och gissa vad det var om inte de otroligt fina planscherna jag sett lite överallt nu den senaste tiden.


En vit vägg som vi aldrig vetat vad vi ska göra åt då det är alldeles för trångt att ställa dit en möbel.  Hela rummet kändes annorlunda när dem kom upp, som den där pusselbiten man alltid letar efter och man prövar säkert 15 olika och pustar och stönar irriterat för inget passar. Tills nu.

Hoppas ni får en bra lördag mina vänner.
Nu, nässpray nästa för mig..ohhhh


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar