måndag 26 september 2011

Lite anemoner och mycket att göra







Plockade in lite anemoner igår från svärmors trädgård och känner att jag verkligen gillar det här enkla rena med dem, att jag aldrig tänkt på det innan...

Idag är det det mycket som ska hinnas med... eller tanken är det iallafall, sitter ju fortfarande i pyjamas och kollar runt på lite bloggar. Men bara tanken på tvätthögen som ska sorteras idag är ångestframkallande!
Varför, varför varför lär man (läs jag)sig aldrig att ta hand om tvätten meddetsamma som den är klar så slipper man ju stå där i några timmar och vika, sortera, vika och sortera. Hyllorna som skulle ha kommit upp för några veckor sedan är inte ens målade så det hade jag oxå tänkt hinna med idag.

Ja dags att ta sig i kragen o verkligen sätta fart om det ska bli något gjort här idag överhuvudtaget.

Hoppas ni har en bra start på veckan mina vänner så hörs vi!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar