onsdag 28 september 2011

Kalla Huset

Elektrikern var här läänge igårkväll för att koppla in den nya pumpen till huset, och mannen kom precis ut och sa att det inte var det varmaste vattnet i duschen....ohhh ve o hu.

Är det såhär det är att bo i hus? Att få duscha kallt och tro att näsan ska trilla av när man ska stiga ur sängen på morgonen?  Gå med flera lager kläder på morgonen innan man hunnit få upp värmen, egentligen inget fel med det då jag gillar lager på lager. Men dem skulle komma tillbaka och installera någon sensor i huset... vi skulle komma överens om vart vi ville ha den i huset. Där det är mest flöde..
Hur vet man var det är mest flöde i ett hus? Är det där vi rör oss mest, den största ytan i huset eller vad menar han??
Någon som har erfarenhet utav detta som kanske kan ge ett råd?




Här har vi hyllorna som jag faktiskt både fick målade och uppsatta i måndags. Har inte riktigt kommit på hur jag vill ha dem ännu.. eller rättare sagt vad som ska vara på dem. Jag hittar aldrig rätt meddetsamma nämligen. Där hinner komma upp både det ena och det andra innan jag känner den där känslan attnustämmerdet. Någon mer som har det sådär? Eller ja det tror jag nog, men inga av mina vänner flyttar på saker hit och dit. Utan där ställs en sak och sen står där. Punkt.

Nu mina vänner, tydligen bråttom, så hoppas ni får en fin onsdag så hörs vi senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar