måndag 26 september 2011

Mina ordspråk

Idag har jag faktiskt hunnit med det jag skulle göra och lite mer därtill faktiskt.
Ändrade om lite på bordet i cykelrummet, ingen stor förändring men oftast är det ju inte det som behövs.
Lite jobbigt är det ju att röra sig här hemma när det är hantverkare i hemmet, vilket jag heeelt hade glömt och nu har vi inte varmvatten så hur det ska gå att duscha utan att ge av ett litet skrik det vill jag inte ens tänka på. Man kan liksom inte slappna av och jag kände mig lite som en främling i sitt eget hem.






Även bordet fick sig ett litet ordspråk, hållaren är egentligen till visitkort men det är ju inget jag använder mig av precis men det passar ju perfekt till sådana här saker oxå.

Nu mina vänner, Svenska Hollywoodfruar... tycka vad man vill men underhållande är det:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar