måndag 12 september 2011

Back on track

Vilken vecka jag har haft, stressig men samtidigt har jag fått vara med om något alldeles speciellt. Min kära brors bröllop.

Allt var helt perfekt, och brudparet var så vackra.

Det är något speciellt med bröllop. Det andas kärlek!

Så idag har jag bara varit hemma och njutit. Gått långpromenad med doggen, städat lite och just nu håller jag på att förbereda skänken innan den ska målas, varför är alltid förarbetet sååå tråkigt?? Man vill ju bara starta, och jag har absolut noll tålamod och brukar alltid förhasta mig när jag ska göra saker så detta är en prövning för mig att verkligen göra det från punkt ett.

Så länge får ni hålla tillgodo med två vackra ordspråk.

Vet inte riktigt vad det är med mig och ordspråk, men jag blir lugn av dem, dem får mig att stressa ner och tänka lite annorlunda.



Hoppas att ni har en bra dag mina vänner så hörs vi senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar