fredag 5 oktober 2012

Semester



Bild från Artilleriet i somras.
 
 
Oh vad jag älskar denna bilden.
Vill också ha en sådan bokhylla eller vad man nu kan kalla det.
Älskar allt som har med den att göra.
Att dem blandat kuber i olika storlekar, färger och mönster.
 
 
Ja.
Nu tänkte jag ta en veckas semester.
Så bloggen kommer få vila den också.
 
Jag ska bara njuta, ta det lugnt och njuta, av att ha semester.
Vila upp mig inför hösten.
 
Faktiskt första gången jag ska besöka Greklands övärld. Spännande.
 
Och flyget går tidigt imorgon, så tidigt att jag inte ens vet om det är lönt att gå och lägga sig.
 
 
Ja.
 
Semester.!
 
Härligt, och vi cs om en vecka!

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en underbar vecka!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt med semester! Hoppas du får en härlig vecka i Grekland! Kram Madeleine

    SvaraRadera