söndag 21 oktober 2012

Godmorgon underbara söndag

 
 
 
 
Vilken söndag man vaknar upp.
Alldeles underbart väder och man känner i hela kroppen att idag vill man vara ute, ute för att njuta av alla färger som just nu omger oss.
Sparka med fötterna i härliga lövhögar.
Krypa in i en stor härlig kofta med matchande halsduk och tro att man är med i en reklamfilm.
 
Sov lääänge idag, inte likt mig och då kan jag lätt bli lite stressad, stressad över att nästan hela morgonen är borta och just idag har jag jättemycket jag måste ordna med, som tyvärr inte innefattar att vara ute.
Men egentligen är det bara att sätta igång och vara strukturerad så är det snabbt fixat.
 
Min förändringshörna har ett nytt stilleben, det har jag hunnit med denna vecka.
Älskar stilleben.
Det krävs inte mycket men ger en stor förändring.
Tror att jag skulle kunna fylla hela hemmet med små stillben lite överallt, men det ska jag ju naturligtvis inte göra.
 
Nehe mina vänner, dags att sätta igång denna söndag.
Och jag hoppas att Ni får en underbar sådan
så hörs vi senare.
 
*
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar