torsdag 4 oktober 2012

Same same but different



Hittade en gammal bild och jag älskar skuggspelet som det naturliga ljuset ger.
 
 
God morgon torsdag.
 
Är uppe i ottan och sitter och njuter av tystnaden.
 
 
Denna bilden är väl nästan snart ett år gammal och i stort sett nästan allt ser likadant ut.
Förändringshörnan ser ju givetvis vis annorlunda ut, och i fönsterna också, och på bordet ser det också annorlunda ut.
 
Men annars så.
 
Men jag gillar min bas, enkel att förändra med små medel.
Sen att det ändras vääldigt ofta kan vi tala tyst om, mannen sa för ett tag sedan: det är alltid något förändrat när jag kommer hem, men nu är det fakiskt så att det sett likadant ut sedan förra fredagen, ganska länge faktiskt. i mina mått räknat då givetvis...går inte riktigt efter samma måttskala som andra kanske.
 
 
Gör ni likdadant?
Ändrar med små medel ofta?
 
 
 
Nu är det torsdag och jag tycker att vi kör på att göra även denna torsdag till en underbar sådan!!
Hänger ni med?!
 


1 kommentar:

  1. Emma!! Äntligen har jag hittat din blogg! Vad fint du gör och va bra det verkar gå, skoj :)och nu kan jag ju följa dig ordentligt. Hörs och ses till jul ;) Kramar, Lisa

    SvaraRadera