måndag 22 oktober 2012

Lavendel tips

 
Ok. Jag är väl sist ut med att pröva den berömda tejpen och har haft den liggandes ett bra tag utan att ens öppna förpackningen. Har liksom inte vetat ifall det är min grej, fast det egentligen borde vara det för så som jag ändrar och håller på så är ju detta det perfekta istället för att kanske använda spik och hammare och dylikt.
 
Så idag var det det premiär.
 
 
Älskar lavendel och har nästan alltid två kvistar på bordet innanför entren. Jag älskar att man möts utav en fräsch och härlig doft det första man gör man kommer innanför dörren.
 
Och på detta sättet kan man ju jätta lavendelkvistar överallt egentligen för dem är ju även vackra att se på.
 
 
Så, tejpen får högsta betyg utav mig.
Nu var det ju kanske bara ynka 5 centimeter jag använde men just dem 5 centimeterna får högsta betyg då.
 
Så ja det får vara mitt tips denna dag till er. Klistra upp lavendel på väggarna så får du inte bara en vacker sak att se på utan även väldoftande.
 
Hoppas att Ni har en bra start på dagen mina vänner så hörs vi senare!
 
*
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Smart, luktar ju verkligen underbart med lavendel :)


    Kram/M

    SvaraRadera
  2. Hihi, du är inte sist ut med att pröva washitejpen, jag måste erkänna att jag inte har gjort det än! :) Fiffigt tips med lavendeln, det doftar ju så gott. Blir en cool brytning med tejpen och den ljuva lavendelkvisten. Ha en finfin kväll och tack för dina fina hälsningar hos mig! KRAM

    SvaraRadera