tisdag 23 oktober 2012

Hantverk

 
Godmorgon tisdag!
 
Denna urna fick följa med mig hem från Kreta.
Där fanns butiker efter butiker fyllda till bredden med sådana här hantverk och hade jag bara kunnat hade jag tagit en extra resväska enbart för sådant här.
 
För hantverk är det verkligen och denna som jag fastnade för är lite sne och ving. Och för mig är det det bästa. Inte helt perfekt alltså och det är ju som ni vet min melodi.
 
 
Nu hade jag en helt annan bild utav urna i mina tankar som jag ville ha och jag var säker på att jag inte ville ha en med handtag.
Och den som fick följa med hade handtag....
 
Men jag älskar den ändå.
 
Nu mina vänner hoppas jag att NI får en alldeles underbar tisdag så hörs vi senare!
 
*

2 kommentarer:

  1. Den är ju jättefin!! Det är så mycket själ i äkta hantverk. Ha en underbar tisdag! :) Kram Madeleine

    SvaraRadera
  2. Underbar urna till underbar tjej!
    Önskar dig en härlig tisdag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera