tisdag 16 oktober 2012

Hemmablind

 
 
 
 


Ingen rast, ingen ro.
 
Nu när man är hemma är det full fart igen.
 
Favoritrummet från en annan vinkel som ni är vana vid att se det.
Har med det i en inlämningsuppgift till skolan och när jag nu fotat det från en annan vinkel ser jag hur hemmablind jag blivit.
 
Det saknas lister och foder runt fönstret.
Konstigt det där egentligen hur det kan bli så.
Man fokuserar på de stora bitarna och när man väl är klar med dem är det som om man nöjer sig lite, de små kan vänta lite.
Fast enligt min mening är det ju egentligen så att det är dem små som gör skillnaden. Den sista touchen liksom.
 
Men jag tror faktiskt att jag får vara hemmablind ett litet tag till, det är ju fortfarande mitt favoritrum, trots sina små icke färdiga brister.
 
 
Idag bjuder dagen bara på arbete, och inlämning av min telefon. Fick ju iphonen 5 för någon vecka sedan och den har redan lagt av totalt. Så ända sedan i lördags har jag varit utan telefon och jisses vad man är beroende utav den. Man blir ju helt handikappad...så detta måste fixas pronto!!!
 
 
Jag hoppas att ni får en underbar dag mina vänner så hörs vi senare!
 
 
*

1 kommentar:

  1. Välkommen hem! Ni verkar ha haft det underbart!
    Och hemmablind är man ju allt som oftast!
    Och visst är det så att små detaljer som gör stor skillnad, alltid får vänta till sist!
    Ha en skön dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera