lördag 20 oktober 2012

Lördagens middag

 
 
 
Lördagens middag av ryggbiff med underbart goda rödbetor och hemmagjorda pommes.
 
Matkoma deluxe.
Ligger utslagen i soffan och ohh och åhh:ar mig.
 
När det gäller lördagsmiddagar och även när det är bjudningar så är det mannen som står i köket.
Kanon kan jag säga. Och ikväll lyckades han verkligen.
Måste säga att jag är lite bortskämd där, med en man som gillar att stå i köket sådär och fixa lyxmiddagar(måste komma ihåg att säga tack) utan att jag behöver göra så mycket.
Japp, då ligger jag på divanen och käkar chokladpraliner.
Näää. riktigt så är det faktiskt inte, jag är hjälpreda.
 
Ja.
Springer runt med lasen och torkar och diskar upp efter honom.
 
 
Men hörrni.
Hoppas att Ni haft en underbar lördag..visst har det varit varmt idag?!
 
Så hörs vi snart igen.
 
 
*
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar