onsdag 6 juni 2012

Vi fortsätter



Har ni haft en bra nationaldag??

Själva har vi faktiskt inte firat alls utan mannen har byggt och jag har bara fikat, besökt farmor och planterat och myst. Underbar ledig dag med andra ord.

Skrev ju sist att jag hade placerat ut två stegar här hemma efter att blivit inspirerad och ovan ser ni en utav dem.

Har länge letat efter ett bord att ha till dessa stolar och har inte hittat något alls så jag hade en gammal pall över som får agera bord och jag är riktigt nöjd med känslan det ger mig.



Stegen är gammal, full med färgstänk och väldigt ranglig, precis som jag ville ha den.
Längst ner till höger ser ni mitt fynd från trädgårdsrundan.
En fjäril i plåt, och jag har ju en liten kärlek till dessa så när jag hittade den var det omedelbar kärlek.



Passar lika bra inne som ute men för tillfället får den luta sig mot muren.

Nu ska jag hålla kväll och hoppas att ni haft en underbar ledig dag!!

Ha det så bra så länge så hörs vi senare!

1 kommentar:

  1. Så underbart fint ni har det!
    Stege vill jag också ha mig en!:)
    Kram Jenny

    SvaraRadera