måndag 18 juni 2012



God morgon alla!

Idag går vi in i midsommarveckan, jag kan inte riktigt fatta att det är midsommar redan på fredag.
Och då är det verkligen sommar, på riktigt.

Två veckor har jag kvar att jobba sedan är det semester. Och det låter konstigt men dessa veckorna innan är nästan det bästa.
Man får ett lugn i kroppen och allt som man vill göra ligger och gryr i huvudet. Alla utflykter, alla ställen man vill besöka.
Detta året har vi faktiskt inte bestämt något, sådär som vi måste göra. Utan vi har sagt att vi får ta det som det kommer. Dag för dag, och det ska bli så härligt. Ibland är man ju så överbokad att det nästan inte blir någon semester.

Så denna tiden är nästan, men bara nästan den bästa.


Dessa små krukor fyndade jag för 20kr st på Dalby frukt och grönt.

Så har ni några speciella semesterplaner?
Något roligt som ni ska hitta på eller tar ni dagen som den kommer?


Vilket som så hoppas jag att ni mina vänner får en underbart start på veckan så hörs vi senare!



1 kommentar:

  1. Vilken underbar färg!
    Semesterplaner smids i detta nu!
    Kram Jenny

    SvaraRadera