torsdag 21 juni 2012

Älskade Gunilla


Gunilla har äntligen fått flytta hem till mig och trots att jag bara använt henne en gång så är hon en storfavorit i garderoben.
Hon är underbar.

Precis en Emmaklänning och det finns inga fel på henne.
Härlig vidd i kjolen, armarna är perfekt i längden och den grå nyansen är en alldeles perfekt grå.


Ja vad ska jag mer säga.
Vi är bästisar, jag och Gunilla och jag tror vi kommer ha en lång och beständig vänskap, hon och jag.
Idag ska hon få sällskap utav ett par guldiga ballerinas. Hon förtjänar lite glamour, Gunilla.

Hoppas att Ni får en underbar torsdag mina vänner.
Solen skiner och snart är det helg.
Kan det bli bättre, nja tveksamt!

Hörs senare!


1 kommentar:

  1. Vilken härlig Gunilla! Jag tror jag skulle trivas med en kompis som Gunilla!
    Kram Jenny

    SvaraRadera