onsdag 20 juni 2012

Kväll i trädgården








Finns det något härligare än att kunna ta sitt kvällskaffe ute i trädgården efter maten, slappandes i loungen.
Mycket bra avkoppling efter jobbet.

I övermorgon är det midsommarafton och paniken inom mig börjar stiga så smått. Det är nämligen så att jag har inte kommit någonstans i förberedningen ännu. Maten är inte ens inhandlad ännu och det ska ju tillagas också.

Men man får tro på att det löser sig, det brukar ju faktiskt gör det, tihi. Trots stressen innan.

Hur har ni det? Brukar ni också vara ute i sista minuten eller har ni stenkoll på allt?


Nu har det blivit lite kyligt såhär på kvällskvisten så det är dags att dra sig in i huset.

Hoppas att ni haft en underbar dag mina vänner!



1 kommentar:

  1. Jamen oj, jag känner precis som du! Maken är ledig imorgon med barnen så jag hoppas att vi tar oss närmare målet då! Mat, inköp, städning...phu jag har kanske det bättre på jobbet! :)
    Ha en fortsatt skön kväll!
    Ser så mysigt ut på bilderna!
    Kram Jenny

    SvaraRadera