söndag 17 juni 2012

Äntligen söndagkväll



Äntligen sitter jag ner och tar det lugnt och njuter av senaste numret av Elle Interiör och mitt kvällskaffe.

Man känner sig verkligen off när man inte ens har haft tid att öppna datorn mer än kanske 2 gånger denna vecka.
Man har verkligen saknat att uppdatera sig här i cyberspace.

Dagen  idag har förvisso varit riktigt härlig. Mannens släkt från Gotland har varit här och igårkväll åkte vi upp till svärföräldrarnas stuga
Så idag har vi både varit en runda i Torekov och en snabbis i Båstad. Tyvärr var regnet en ovälkommen gäst när vi kom till Torekov så där blev det inget spatserande.

Det är något visst med Bjärehalvön, man får ett sådant otroligt lugn i sig och all stress bara rinner av.
Underbar återhämtning.


Jag hoppas att NI har haft en underbar helg mina vänner så hörs vi senare!


1 kommentar:

  1. Jag tror att vi åkte igenom det värsta regnväder på länge, på motorvägen just utanför Båstad idag!
    Så skönt med söndagskväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera