fredag 29 juni 2012

Otippat



Snacka om otippad reklam. Jag hajade till ordentligt när jag såg texten på toalettrullen. Jag har då aldrig sett något sådant innan.
Men jag förmodar att det är ett lyckat marknadsföringssätt för man reagerar, iallafall jag gjorde det och det väckte intresset.


Jaha, den där solen som jag hade beställt till idag verkar lysa med sin frånvaro, varmt är det dock.
Men det betyder ju att jag kanske får lite saker gjort här hemma idag även om jag egentligen skulle ta denna dag som en vilodag.

Bara att det är fredag får ju en att känna sig lite avslappnad i kroppen.
Men nu först, min vanliga morgon smoothie och lite runtsurfande på olika bloggar.
Ibland känns det som man inte riktigt hinner att kolla runt så mycket som man vill, i lugn och ro. Så det hade jag tänkt sysselsätta mig med nu en stund innan jag startar igång denna dagen på riktigt.

Jag hoppas att Ni får en underbar fredag mina vänner så hörs vi senare!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar