måndag 30 januari 2012

Segstartad måndag

Det är en riktigt seg start på veckan men en hejdundrandes förkylning. Jag som hade så mycket planer för idag får nog inse att kroppen behöver vila.

I fredags åkte jag efter tips utav den här härliga bloggerskan till Vindåkra Gård med mor min. Mycket härlig atmosfär och hela stället var fantastiskt men det var väldigt utplockat så (inte så konstigt med 70% rea) det var inte mycket som fick följa med hem. Men jag blev lite kär i en liten ren, som nog är julpynt men det struntar jag i. Så den fick följa med hem.





Efter att ha läst senaste numret av Plaza så är jag mer än sugen på att göra om arbetsbordet, just nu är skivan brunbetsad men jag vill gärna ha den i svart och hyllan som skulle kommit upp för hur länge sedan står fortfarande omålad. Målning stod ju på schemat idag så det är surt att vara trött och hängig men man kanske orkar efter en nässköljning och lite vila.

Men solen skiner och jag har en hund som står och trampar och vill ut i trädgården och sparka boll, så det får man väl ställa upp på, att sparka lite boll.

Hoppas att NI har en bra start på veckan mina vänner så hörs vi senare.

2 kommentarer: