måndag 16 januari 2012

Ingen tavelvägg



Tror ni tavlorna kom upp på väggen idag? Nope.
Istället så satte jag mig och gjorde denna och det tog väl ganska lång tid. Är det något jag inte  har så är det tålamod när det gäller sådana här pysselsaker, när färg ska torka tex. Ohhh jag kan bli tokig när det gäller just torktid. Jag ska nog uppfinna färg som torkar meddetsamma fast hade det varit möjligt så hade dte ju redan funnits. Jag har ju gjort det misstaget såå många gånger att jag har målat för snabbt och det har bara slutat med att det flagnar efter ett tag. Så idag tog jag faktiskt mig tiden att låta det torka så får jag se om dte blir ett mer hållbart resultat utav det.

Annars har inte dagen bestått av så mycket förutom lite lathet från min sida, skönt med sådana dagar och vi borde alla unna oss sådana dagar ibland. Jag vet själv att jag är fruktansvärt dålig på det, alltid är det något som måste göras.

Hoppas att ni haft en bra dag mina vänner så hörs vi!


1 kommentar:

  1. Tack för din hälsning hos mig idag, jag blev jätteglad! Och nu har jag fått upptäcka din fina blogg också. :) Ha en bra dag! Kram Madeleine

    SvaraRadera