tisdag 17 januari 2012



Idag var det första arbetsdagen efter 3 dagars ledigt, och visst känns det. man är lite sådär härligt trött för att man har varit igång hela dagen.

Sitter just nu bänkad framför tvn och det handlar om alla de mord som skett i Malmö den senaste tiden. Läskigt tycker jag och avstår helst från att både lyssna och läsa om sådant då jag tycker att det är för obehagligt (jag kan ju inte ens titta på Efterlyst). 
Varför ska det finnas sådan skit rent ut sagt??!!

Nej usch vilket tråkigt ämne vi hamnade i.

Iallafall så fick jag äntligen hem två härliga murgrönor (stavas det så?) som jag har fått ställa på mina efterlängtade fönsterbrädor. Tänk vad det kan göra för ett hem, få den där ombonade känslan.  Växter överhuvudtaget. Det är nog mitt triumfkort när jag vill förändra hemma, växter, blommor överhuvudtaget. För mig så är det förändring med enkla medel.

Nu mina vänner dags att hålla lite kväll, Jag hoppas att ni haft en härlig tisdag.

2 kommentarer:

  1. Ibland önskar man att man inte visste om alla hemskheter som händer. Älskar också växter och blommor hemma. Ett knippe vita tulpaner förgyller vårt köksbord just nu, känns vårigt och härligt!

    //Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja det händer så himla mycket skit nu :(

    SvaraRadera