onsdag 25 januari 2012

Nytt här hemma..



Nytt här hemma är detta svarta brickbord från ILVA.
Fick upp en bild i huvudet hur jag ville ha ett sidebord vid fåtöljen och letade som en galning efter det på nätet och det var inte lätt. Brickbord är ju nästan bara runda nuförtiden men till slut fann jag ett. 
Så idag har jag inhandlat vita ranunkler för att ha på det och det blev superbra.

Tur att jag hann knäppa av två bilder innan jag på något sätt lyckades förstöra inställningarna på kameran och jag har ingen som helst aning om hur jag ska få tillbaka det som jag hade innan. Detta är en anledning till varför jag inte tycker om teknik. Jag förstår mig inte på det och jag tycker inte om att inte kunna. Och när jag försökte rätta till mitt fel lyckades jag nog krångla till det ännu mer. Så jag får väl snällt ta fram instruktionsboken till den, om inget annat kan jag ju läsa den om jag inte somnar ikväll.
Jag är ingen teoretiker och har aldrig varit det så jag lär nog inte bli det nu heller. 
Men jag ska nog fixa det!

Hoppas att ni haft en bra dag mina vänner så hörs vi!

1 kommentar:

  1. Vad snyggt det var bordet. Ett sådant hade jag också kunnat tänka mig ;-).

    SvaraRadera