måndag 16 januari 2012

Kortslutning deluxe



Ja det är kortslutning i huvudet mitt, kan väl kanske bli så när man är lite långledig.
Hade så mycket planer på att fixa och trixa här hemma nu men det har inte blivit mycket av det.
Som ni kanske har märkt har jag ju tjatat om mina fönsterbrädor som jag så gärna vill ha upp. Jodå.
Nu är dem uppe, eller några av dem och en ligger fortfarande på torkning och ska målas ytterligare en gång. Har jag något att ställa där nu då, på dem efterlängtade fönsterbrädorna? Nope. Nix. No.

Hade någon stått utanför vårt fönster och kollat in hade dem nog inte riktigt trott att jag var riktigt klok. För dem hade sett en förvirrad tjej (får man fortfarande skriva tjej fast man snart är 30 om något år?) som går fram och tillbaka med saker i handen, ställer den ifrån sig kliar sig i huvudet och skakar. Flyttar lite på saker, tar ett steg tillbaka, granskar, kliar i huvudet. Tar saken igen och flyttar för kanske femtioelfte gången.

Ja kortslutning deluxe. Och inget blir gjort.

Tavlorna är iallafall flyttade till rummet som jag ska ha min tavelvägg. Dem står vackert lutade på golvet. Målet var att dem skulle komma upp idag.

Ska vi säga så?!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar