lördag 7 januari 2012

Lördag



Vilken härlig dag vi hade igår, kyla och strålande sol. Dagen startade med att jag sov länge och mornade mig därefter, sen var det bara ut med julen och oj vad tomt det blir när man vant sig vid en gran som tar upp all plats men ack så skönt. Alla stjärnor i fönster har vi dock kvar, har ju inte några lampor att sätta upp och jag tycker att lampor är så himla svårt att handla. Belysning överhuvudtaget är skitsvårt men ändå gör det så himla mycket för ens hem. Så därför blev jag så himla glad igår när solen sken och mitt olivträd skuggade av  sig på väggen. Vi har ju inte blivit bortskämda med det på senare tid kan man säga.



Tror ni granen barrade igår eller?
Men foten lämnade så häftigt mönster efter sig att jag bara var tvungen att föreviga det.

Nej mina vänner, jag hoppas att ni får en underbar lördag trots regnet.
Nu, jobb!

2 kommentarer: