torsdag 12 januari 2012

Drömmer mig bort...


.....till sommaren. Kan behövas idag. Oh my vilket väder. Vinden och regnet piskade mig i ansiktet nyss när jag var ute med doggen.

Så nu satte jag mig för att kolla gamla bilder på trädgården men det finns inte så många som inte där finns verktyg på eller renoveringen är i full gång, tittar man noga ser man även här en liten regel som ligger på gräsmattan.
Så jag ska njuta riktigt av trädgården detta året och följa hela händelseförloppet. Man kanske borde göra planer på vad som ska fixas och om något ska planteras kanske. Men på det hela stora tror jag att vi är ganska nöjda med den, lummig och härligt operfekt.

Har ni börjat planera inför årets trädgårsarbete??

Nu mina vänner hoppas jag att ni får en bra dag trots stormen. Har ni möjlighet så bädda ner er under en go filt och varm kopp kaffe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar