söndag 8 april 2012

Härliga ledighet


Nu börjar min påskledighet, härligt.
Vaknar till strålande solsken och alla andra sover fortfarande.
Njuter av lugnet och dricker mitt morgonkaffe ute på trädäcket och det enda som hörs är fåglarnas kvitter och en dogge som spatserar runt i trädgården för att undersöka om det varit några djur där inatt.
Doggen är trött efter påskfirandet tydligen och har gömt sitt huvud i kudden.


Dem nya kuddarna var tydligen uppskattade utav honom oxå och inte bara utav mig.

Nu kör vi igång denna påskdag tycker jag, ut och njut av solen och familj och vänner.

Själv blir det Bjärehalvön idag, längtar riktigt!

Ha en bra dag mina vänner så hörs vi senare!


1 kommentar:

  1. Ja, njut, det är sol! Härligt med Bjärehalvön!
    Ha en underbar dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera