tisdag 17 april 2012

Att ha ett favorit rum


Detta är mitt absoluta favorit rum i hela huset, varför kan jag inte svara på och vi spenderar inte mycket tid där heller. Egentligen är det ett rum vi bara passerar när vi ska in till sovrummet.
Ändå har det blivit ett rum som jag trivs bäst med. Om det är att allt egentligen bara är ditställt utan någon speciell tanke bakom, att det är lite slarvigt med alla tidningshögar, stjärnan från julen har fått sin plats där. Eller om det är att allt funkar där.

Men vilket som är detta mitt absoluta favoritrum. Har ni något sådant rum i ert boende, där ni känner att här trivs jag!?

Nu ska jag kicka igång denna arbetsvecka, tisdag denna vecka är min måndag.

Hoppas att ni får en underbar dag, solen lyser för fullt här i Skåneland!

1 kommentar:

  1. Ser både mysigt och fint ut!
    Hyr för tillfället en möblerad lägenhet och kan inte direkt säga att jag har något favoritrum här ;). Längtar väldigt mycket efter mina egna möbler och saker! =)

    SvaraRadera