lördag 14 april 2012

Godmorgon härliga lördag



Vilket underbart väder vi vaknar upp till här i Skåneland.
Jag har intagit mitt morgonkaffe ute på trädäcket, förvisso med en jacka på men ändå.
Fåglarna kvittrade men annars var det helt tyst och solen lös igenom dem svaga molnen som finns på himlen.
Det är väl en av fördelarna med att inte kunna sova länge på morgonen, att få uppleva och njuta av lugnet innan alla andra vaknar till liv.

Och det är ju lördag, och jag är LEDIG. Wooohooo, det var länge sedan jag var ledig en lördag och jag njuter verkligen av det.

Så nu är det dags att intaga lite frukost. Och sen så är det fram med krattan och njuta av trädgården.


Hoppas att ni får en underbar lördag så ses vi senare!

3 kommentarer:

  1. Det låter som en lovande dag ♥ Bara att få vakna upp i skåne gör mig avundsjuk, hihihi!'

    Önskar dig en fin dag!
    kram CC

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) speciellt när man läser om snöstormen uppåt landet...

      Radera
  2. Tack för ditt finfina tips hos mig idag! Vi var i butiken Bloom och vi har haft en underbar dag, Ida och jag!
    Fortsatt härlig ledig lördag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera