fredag 20 april 2012

Det kom ett paket...


Igår kom det ett väldigt efterlängtat paket (köpt innan köpstoppet) och hela dagen gick jag och väntade på att få städa.

Mannen tyckte att jag var lite underlig (snällt uttryckt) som var så exalterad över städprodukter innan jag ens hade prövat dem. Så jag satte klockan lite tidigare idag för att hinna städa hela huset innan jobbet.
Oh herregud vilka produkter.
Varför har jag inte prövat dessa innan???
Varför??

Dem tar allt, till och med väggar. Och doftar underbart gör dem oxå.
Alltså jag är så exalterad så det känns som om jag står på en studsmatta och hoppar upp och ner och jag är fjäderlätt!

Har ni inte provat dessa innan så gör det, men jag antar att jag är den sista som inte fattat grejen med dessa rengöringsprodukter.

Och servicen ska jag inte prata om. Jag beställde dessa från Ellis Corner. Igår när jag fick paketet så hade hon Maria klistrat fast en liten karamell samt skrivit ett handskrivet papper där hon hoppades att jag skulle vara nöjd med produkterna och tackade så mycket för beställningen.
Klart att jag kommer återkomma till den sidan för att handla, det kallar jag serviceminded. Det är ju en sak att stå i butik och vara det men har man en nätbutik så kanske det viktigaste är att man får sina produkter och att dem är hela. Och att detta var så oväntat gjorde mig extra glad.


Alltså jag är så glad att mitt leende går upp till öronsnibbarna om inte högre.

Nu kickar vi igång denna fredag tycker jag!!

Hoppas att ni får en underbar dag!

4 kommentarer:

  1. Nejdå, jag är sist! Men du har övertygat mig! Måste provas!
    Ha en underbar fredag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Det måste du Tihi:)

      Radera
  2. Ny läsare här :) Dessa produkter är helt underbara och man längtar verkligen efteraatt få städa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen:) hoppas du gillar vad du läser? Eller hur längtar man efter att få städa!!!

      Radera