fredag 9 december 2011

Storm ute


Idag får jag bjuda på en gammal bild från när vi precis flyttat in, det är nämligen byggkaos här hemma. Möbler står lite hur somhelst och hallen är fylld med fönster. Det dök nämligen upp lite problem på vägen och det krävs lite extra jobb innan dem kommer upp.
Men nu får det ta den tiden det tar bara det blir bra i slutändan.

Men idag är det ju fredag gott folk och det är väl ändå veckans bästa dag.
Har ni något roligt inplanerat i helgen?

Nu måste jag ta hand om en skällande dogge här hemma, arg på fönstergubbrna är vad han är!

Ha en toppendag mina vänner så hörs vi senare!

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    så härligt att ni gör om hemma. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling, en badrumstävling och även en jultävling som pågår just nu. Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera