onsdag 7 december 2011

Min första



Min första buddha har hittat hit, men jag hoppas inte att det är den enda.
Har länge letat efter en med rätt finish på sig och det är faktiskt inte det lättaste.
Lite krokig näsa har han oxå, gillar ju när saker inte är perfekta. Denna kommer ifrån Enkla Ting när vi var på hennes julinspiration.

Våra fönster har inte kommit....väntade på dem i måndags men ingen dök upp och till slut ringde jag dem, nej dem hade inte fått fönsterna ännu, försenat med all storm som varit. Och det kan jag absolut godta, man kan inte göra något åt vädret men man kan väl iallafall ringa och berättaa!!! Grrrrrrr.
Men vi får se ifall dem behagar att dyka upp idag, bara det att jag ska iväg nu på morgonen och sen väntar ju arbetet. Så vi får se hur dagen utspelar sig.

Hoppas att ni får en bra dag mina vänner så hörs vi senare!

2 kommentarer:

  1. Åhhh jag älskar buddha! Och vilken fin hylla med Tine K skål och dom snygga bokstäverna. Du har det jätte fint hemma kan jag se:)!


    Hoppas du har fått din fönster nu på eftermiddagen/kvällen.

    Ha en fin kväll!
    kram CC

    SvaraRadera
  2. Hej.

    Jag hittade precis hit. Kul.
    Vilken söt liten buddah.

    Ha det fint!
    Amanda

    SvaraRadera