torsdag 29 december 2011

Det smäller

Ja, nu har smällandet kommit igång ordentligt och vi har en hund som är livrädd,skäller och blir förbannad och vill gömma sig överallt och helst ligga i husses knäveck och känna sig trygg.


Så idag har vi fått köpa lugnande men än så länge verkar det inte hjälpa men vi får fortsätta ge honom det nu. Detta är ingen rolig helg för våra djur då dem inte alls förstår vad det är som händer och man vill så gärna ta upp dem i famnen och förklara att det inte är någon fara men det är ju egentligen det sämsta man kan göra då det bara ökar deras känsla att det är fara, Så det blir lugnande och mycket godis!

Annars har dagen inte bjudit på något annat än jobb, eller jo lite shopping blev det trots allt men inte på rea. Blev en klänning istället för renskinn. Kände att det skulle blivit för mycket med så olika skinn i alla rum. Så jag får lugna mig tills jag kan komma till gotland igen och införskaffa mig lite gotlandskinn.

Nu blir det faktiskt sängen för mig, upp tidigt imorgon ska jag.

Hoppas ni haft en bra dag mina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar