måndag 5 december 2011

Låång helg


Ingen uppdatering denna helg då jag varit i hufvudstaden och det har verkligen varit full rulle precis heela tiden. Vi skulle upp och hämta mannens nya bil så fredagkväll spenderades i bilen och sedan upp tidigt på lördagen för att hinna med frukosten på hotellet. Sen körde vi vilse så en tur som skulle tagit oss  ca 5 min blev 2 timmar då vi satt fast i bilkö(gggrrrrr!). Sen var det till att köra till min bror och hans familj för att umgås med dem. Deras dotter är ju 1,5 år nu så det gäller att ta alla chanser med dem för hon växer ju så snabbt och utvecklas hela tiden. Just nu pratar hon något konstigt språk. Det låter jättemysigt men verkligen ingen förstår.

Sen var ju tanken att vi skulle in i city för att njuta av julen lite. MEEN vad folk det var. Efter ca 15 cafeer som verkligen var fullproppade och stan som vimlade av folk gav vi upp och åkte hem.

Stockholm är verkligen mysigt men inte när det är på det viset.
Så nu är jag hemma igen och plockar ner alla adventsstjärnor då fönsterna är på väg..

Hoppas att ni får en bra start på veckan mina vänner så hörs vi senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar