torsdag 8 december 2011

Dessa fönster

Nej, inga fönster igår.
Varför är man så beroende utav hantverkare ibland, vi kan liksom inte byta fönsterna själv.
Förstår allt det här med att dem skulle vara försenade och att transporter kanske inte alltid funkar, det kan jag absolut godta. MEN jag tycker väl ändå att det är vanligt hyfs att höra av sig när man inte tänker dyka upp, på två avtalade tider!!!Och att svara i telefon när vi ringer för att höra vad det är som pågår...
Men dem ska komma idag, nu på morgonen så jag håller alla tummar och tår.


Det här är vad jag pysslat med på kvällen när man sitter i soffan framför tvn och inte kan göra så mycket i hemmet. Naglar. Nu är ju inte hållbarheten som när man går och får dem på salong men det är faktiskt avkoppling och man får vara fin ett litet tag så här nu i juletider.

Nej nu får väl jag ta tag i att återigen ta ner adventsstjärnorna (jag som hade planerat in en storstädning i helgen)

Hoppas att ni får en bra dag mina vänner så hörs vi senare!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar